Markus från Västerås ser VM på plats i USA: ”Givet att åka”

SVT Västmanland

Markus Andersson från Västerås och några av hans kompisar är på plats i USA för att se svenska landslaget spela. Han kallar det för en en-gång-i-livet-upplevelse. - Går Sverige till ett mästerskap är det givet att vi åker dit.

Läs hela artikeln på SVT Västmanland →