Sala-Heby energi trotsar regeringen - behåller kritiserad effektavgift

SVT Västmanland

Sala-Heby energi införde effektavgift på el redan 2004. De vill inte ta bort den - trots påtryckningar från energiminister Ebba Bush (KD). - Då måste vi göra om hela vår modell, säger Andreas Ringvall, elnätschef.

Läs hela artikeln på SVT Västmanland →